Den allra första början (den offentliga versionen)

Det här var var den första överraskningen jag fick av Ola. En drejad kopp i keramik med både hans och min favoritdryck stämplat som text på. Det var sommar år 2008 då han svängde förbi efter sitt jobb hemma hos mig och min pappa på Erik Rosenbergsväg i Almby. Jag tror att min far blev lite förvånad när "Ola från klubben" hade börjat dyka upp på fika titt som tätt de senaste veckorna men eftersom han inte brukar fråga så mycket om mitt kärleksliv, så frågade han inget nu heller...






Och sedan dess har det bara traskat på i en härlig takt...


SM 2008



Bal



De sommardagarna tänker jag tillbaka på ofta...



Svealandsmästerskapen + gunnar



Ockupationsmuseet i Riga



Speed-Triathlon i Nora



På Åreskutan



Sara posar utanför lägenheten i Åre...



...och Ola vill inte vara sämre, utan drar till med sin stabilaste "amma-hallå" pose ;)



På Åres troligen bästa Café



På vandring i Kilsbergen, invigning av nya väskan..



Och sist men inte minst; Vi är nu förlovade, Ola och jag. Japp, en vacker ring får nu stå som yttre bevis av vår kärlek när vi är ifrån varann. Det känns jäkligt bra, att vara fästmö. Och att ha Ola som fästman. Smask smask. Vid Kilsbergens högsta vattenfall gick han ner på knä och bad mig att förlova mig med honom. Det var sjukt vackra omgivningar, och trots att vi redan hade beställt, och hämtat ut ringarna så blev jag förvånad när han frågade mig. Var redan helt uppslukad av naturen, så som jag alltid blir när jag befinner mig i vacker natur...




Vi hörs,


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0