ska göra ett nytt försök...

...med pluggandet. Förhoppningsvis går det bättre denna gång. Åkte till friskis för att gymma kort efter inlägget men då jag inte är helt frisk så gick det ju därefter. Gjorde det mest för att få ett miljöombyte och få lite nya friska tankar men hjärnan var nästan lika grötig när jag kom hem. Efter att ha käkat rester frånför TVn till damernas skidskytte så slocknade jag i soffan under bebisfilten (vår aslena filt) med Neo lika trött som jag vid mina fötter. Nu har jag gjort mig själv en stor kopp te som smakar parfym, valde en tesort som ola köpte hem för några månader sedan - undra varför inte paketet hunnit ta slut? ;)





Nu är det hårdpluggning som gäller hela kvällen......

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0