Andas in, andas ut

Tisdag kväll och jag pluggar för fullt till fysiologitentan lördagen den 27e. Den innehåller: allt som har med kroppen att göra. Typ ;) Imorn är jag helt föreläsningsfri och ska nog passa på att gå till gymmet med min sambo :) han ville gå dit halv 7, ja på morgonen alltså... vi får se, hehe. Igår hade jag feber och idag hade jag brun(!)grönt snor. Idrottläkarn som tog kontakt med mig frågade om jag haft något sådant men brukar inte direkt kolla men det var ta mig fan brungrönt imorse. Kul, KUL blogg det här tänker ni säkert men just nu är det inte så mycket som händer förutom plugga, äta, sova i mitt liv. Någon träning blev det inte idag pga febern igår. Men gud vad jag gillar mitt liv just nu, kanske inte att jag Måste plugga, men att jag kan plugga och att vi i sverige faktiskt FÅR pengar i form av bidrag för att plugga i motsats till andra länder där man måste punga ut med hundratusentals kronor för att göra samma sak :)  Dä ä helt sukt.

Jag känner mig sömnig, lite tentastressad och gossugen just nu. Har lite dåligt samvete för att jag, än en gång, lämnat älsklingen med feting-diskberg och kolla-på-film-ensam-i-soffan. Tror jag ska krypa upp i hans famn ett litet tag innan jag fortsätter plugga kolinerga receptorer...

To be continued...

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0