Tävlingshelg i Borås + jobblycka

Goddagens! Nu har jag jobbat i lite drygt 1,5 vecka på Trädgårdstjänst och idag slog det mig än en gång vilken jäkla tur jag haft. Jag vet, jag vet - det kanske låter som reklam, eller bara ren tacksamhet men jag är så (fucking) stolt över att jag fått detta jobb. "Ett jobb är så tungt som det är psykiskt". Om man mår dåligt 5 minuter efter att man slutat jobbet för att man vet att man måste pallra sig dit morgonen efter så är det inte bra, kanske inte ens värt pengarna det ger eftersom man blir så sänkt psykologiskt. Så var det på mitt förra jobb, psykiskt tungt, medans mitt nuvarande jobb endast är fysiskt utmattande och det har man ju sett förr, hehe ;)

Kollade startlistan inför tävlingshelgen i Borås och helgen kändes genast inte alls lika lockande - tyvärr. De 5 bästa damerna i Sverige (förutom Engen) + lilla Sara som inte alls känner att hon kommit upp i den nivå pga sjukdom som hon kallar godtagbar för att hon ska kunna hänga med. Suck och åter suck. Kanske ska man klä ut sig till en p13-14 så att man får lite jämnstarka konkurrenter omkring sig?? Det vore någonting det för så som det är nu så blir man inte så jäkla peppad om man är av kvinnligt kön.

Och Lasse, om söndagens tävling så får vi se, men just nu är jag inte särskilt sugen.



//Sara

Kommentarer
Postat av: Bjørn Birkeland

Hei!

Jeg var PCP (sjefskommissær) i UCI-rittet du deltok i i Norge 13. juni. Vi mangler ditt UCI-nummer, typisk SWEYYYYMMDD - du finner det på din lisens. Kan du sende det til meg på mail? Vi trenger det for resultatlisten.

2010-06-16 @ 21:15:55
URL: http://www.krullut.no
Postat av: Sara

Hej Björn, nu har jag mailat mina uppgifter till [email protected]. Hoppas att det ska stämma.

2010-06-17 @ 17:49:14
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma MIlla

Jobbigt att du inte kommit i tävlingsform än tjejen!

2010-06-19 @ 21:02:34
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0