Ouf! känner mig trött och tankspridd...

Nu har pigg-gladheten försvunnit. Eller inte gladheten kanske, men piggheten. Sitter och försöker lära mig hur cancer initieras, jadda jadda jadda..... Men mina tankar är någon annan stans. Det är så skönt att bara luta sig tillbaka i soffan och drömma sig bort fan, hoppas jag inte blivit pluggtrött än!

Var supertaggad när jag gick till gymet - nu jävlar-inställning låg i luften. Efter att knät klickat till i första setet i benpressen var jag inte lika taggad längre... Gick och körde bicepscurl med skivstång, tog dubbelt så mycket som två killar som stod bredvid mig men de såg inte sådär superdeffade ut direkt ;) 3 st ungdoms-pojkar (såg ut att vara 25 men betedde sig som brunstiga 13 åringar) när de tog upp hela stretchingmattan med att brottas, högljutt eftersom de skulle "visa sin otroliga manlighet". Jag hade tänkt köra mage med medicinboll på mattan men de lämnade ingen plats åt mig precis som de inte gjort för någon annan heller. Då blev jag halvförbannad och sa åt dom á la surtant. Så de så! 

Nä nu ska jag ta ett till pluggryck, rasten är över!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0