Nästan vilodag

Idag har vi varit på marieberg för att socialstrosa och köpa löparskor till mig. Blev det socialstros-yes. Blev det löpskor? Nej. Det blev svarta skinnstövlar till mig, träningslinne och kattmat, vattentermometer, löparjacka till ola, mat, fika och boxarhanskar. Var det något mer? Jo, en present till pappa. Killen på inter sport hintade om att det skulle bli rea på många fler löpskor vecka 2 så det var därför jag inte köpte några idag.
De senaste 2 dagarna har jag kännt av lite rossel i halsen så jag valde att lägga in vila båda dagarna och idag känner jag mig bättre än igår :) Jag sa till ola att jag är lite stolt över mig själv för mitt agerande. Ikväll ska vi dock gå till gymet men jag ska köra så lugnt som jag förmår - I promise!



Lovar att ta någon bild från gymet, dock inte från omklädningen sorry guys.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0