Mys/plugg söndag framför Touren

God förmiddag, snart börjar skidorna på TV :) En minimal, med endock en förbättring av förskylningsläget för min del. Det är lite segt. Ola åkte nyss med matte till ljungstugan för att köra ett lugnt, lugnt pass på TC, skönt att slippa cykla över hela stan i -20. Neo var uppe och busade i sängen under småtimmarna, suck denna katt alltså. Han favorit är; gå på halsen, slicka i mungipan på mig, lägga sig och spinna PÅ mitt huvud, börja buskloa på mina fötter och allt detta när jag vill SOVA. När han inte har sina kattungeryck uppträder han faktiskt ganska vuxet tycker jag, som nu tillexempel så ligger han på muspekarn på laptopen och sover. Varmt och gosigt nära mamsen.

Denna kalla söndag ska jag njuta av och fylla med skidor på TV, pluggande och mys med te i soffan :)



Puss och kram

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0