Känner mig stark och glad

Denna dag har jag bara än så länge ägnat åt lättsamma saker (och liite pluggat har fått stå i centrum). Tog en skön sovmorgon som blev ännu bättre när den jävla huvudvärken försvann av en tablett någon gång på förmiddagen. Lyssnat på hård musik och bara gått runt och plockat i lägenheten och kollat vid datorn. Gjorde mig en god, men lite spartansk lunch av omelett med skinka, purjolök och parmesanost som pricken över i. Funderar på när jag tänker släppa iväg mig till gymet, känner på mig att jag skulle kunna köra "tills jag självdör med ett leende på läpparna" -hårt idag men det får jag inte varesig för mig eller någon annan för då dröjjer det garanterat inte länge tills jag är sjuk igen... Har lovat ola att hitta en meterotidning och läsa dagens elvis också... hmm..

Dagens lunch, ser ni det lilla paprikahjärtat? :)


Nu är snart kaffet nybryggt, känner mig lycklig :)

Krama nån ni gillar!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0