It´s getting thougher...

Äh! Nu tänker jag inte vänta längre; jag sätter på kaffe trots att min lilla hustomte inte är hemma än, jag håller på att somna här...

Idag, mina vänner har jag haft en 4timmars föreläsning om embryologi som är en del i fysiologikursen som jag går och jag säger bara Ouch! vad svårt! Jag ska se om det står någonting om det i min nya fysiologibibel på dryga 1200 sidor.. En stor del av det krongliga med embryologi är att alla delar praktisk taget byter namn varje gång det händer någonting och det händer saker hela tiden! Ofta samtidigt också.. Grodblad hit och dit, formation av stamceller, folliclar och fan och hans moster! 

Nu ska jag plugga lite sen blir det att kolla på en endokrina systemet pc-film Yippie! Idag har jag lagt in vila för att inte dra igång för hårt efter sjukdom men min vardagliga hojjtur till och från universitetet på en timme i detta helvetiska snömodd är mer likt ett tröskelpass än mina tröskelpass på TC (nog bara gubben som hajjar detta).

Ha de!

Ps. Jag är så helvetiskt mör i knogarna idag sedan boxningen igår att det gör ont bara att hålla i styret....... I Rock! :D DS.

//Sara

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0