Det är fight här hemma....

Även fast gubben inte ens hunnit kliva innanför dörrn.

Jag gillar att ta i, så är det bara. Och nu råkar det vara så att jag har en förkärlek till att testa mig själv-hur mycket klarar jag egentligen innan jag spricker och självdör? Jag gillar benpressen, höftmaskinen och alla andra maskiner där en cyklist kan hävda sig rätt bra. Ola och jag körde ofta benpressen tillsammans på gymet förut, vi turades om och körde ett set i taget; på samma vikt. När det gjordes om på friskis och allt-i-allo maskinen där man kan göra marklyft, utfall och bänkpress fick ett eget rum började han hänga där och jag, jag fortsatte att köra benpress, oerfaren efter bara ha gymat i några veckor så blir det lätt att man fastnar på någon "favorit".

Vad är det då som är fight med detta, eller fight och fight men man måste ju hålla igång passionen ;). Jo: Nu när jag går för att köra benpress lägger jag på och kör 100kg tyngre än vad vi körde när vi körde tillsammans. Ola, men allra mest jag är förvånad eftersom jag aldrig tränat styrketräning förut. Så nu, för att hetta upp det hela här hemma har jag gått runt och antytt att "jag är störst och starkast här hemma" i några veckor, hehe. Jag har aldrig testat att maxat, ola säger att han aldrig har maxat och jag tror att denna förhållandefight, den, den kommer vi att reda ut på gymet som de tävlingsmänniskor vi är....

Love ya hun!

Kommentarer
Postat av: Oscar Ekstam

Ojojoj det där lät inte lätt för Olas små ben. Lycka till och jag ser gärna att du mosar honom ordentligt!

Lägg gärna till min sida under dina länkar också, du finns på min sida.



Ha det gött i kalla sverige!

2010-01-05 @ 22:08:33
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: Sara

Yes! En som håller på mig! Jag ska lägga till dig, har varit lite dålig på det där med länkning...



Ha de!

2010-01-06 @ 16:13:19
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0