Dags att lägga allt åt sidan och låta hornen växa...

De tunga riffen i Lochness får fram en sorts ilska i mig just nu, kanske beror det på att hela inlägget försvann när jag skrivit klart det och innan jag hunnit publicera... Kanske beror det på att jag vill så mycket men inte har tid att ens reflektera pga tentan. Jag känner mig just nu lite som ett hormonellt snöoväder, vart ska jag gå?

Jag tror jag får ställa mina tankar på paus till på fredag eftermiddag, tentan är mellan kl 14 och 19.15 på fredag eftermiddag-kväll och det skulle vara så jäkla tidsödande om jag skulle få underkänt eftersom då en omtenta väntar. Näpp, nu är det dags att ta fram hornen igen. Ring inte, jag kommer vara så inne i pluggdimman att jag inte ens vet vad jag heter....

For now,



Gör något bra av ditt liv: Sök upp det som gör dig lycklig..

//Sara  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0