Tårtkalas och erector spinae

Just snyggt! Satt och bloggade igår förmiddag, frid och fröjd, tills jag såg på schemat att mitt prov var 10-11 och inte som jag trodde 11-12 :P Hetscyklade till skolan på andra sidan stan och fick komma in och börja skriva när det var 15minuter kvar.... Nu var det ju tur att det inte var sluttentan och jag tyckte att jag ändå hann göra så gott jag kunnat. De frågor jag inte kunde var de om att sätta rätt muskel till rätt funktion. Ex. vilken muskel dorsalroterar foten? Eller Vilken muskel abducerar benet? Lätt, nääääää, inte när man inte pluggat :P  

Om 50 minuter åker jag med Agnes och några till hem till hennes barndomshem för att äta födelsedagstårta, passar bra att göra en lördag förmiddag :)

Happy Frikkin birthday Agnes!



//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0