Sparsamt

Hujj, var nyss inne på min internetbank.... Mitt sparkonto har gått från hyfsat bra till svidande lite på bara 2 månader. Inte kul. Häromdan när jag cyklade till universtetet så räknade jag ut att jag kommer att ha kört 11h körlektioner på vägen till körkortet och att hela kalaset har kostat mig 11.150:- förutsagt att jag klarar uppkörningen på första försöket vill säga. Om pengarna på alla mina konton tillsammans skulle dubbleras så skulle jag ändå inte klara av att jag får underkänt på uppkörningen (som är om 8 dagar) så det är rätt illa. Men det är väl så det är att vara student och bara ha studielån till hands....

Vi tar med ett havregrynspaket till Riga-resan, varmvatten finns väl i kran? ;)





//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0