Seeg dag - Torsdag

Gokväll allihopa :)
Idag har varit en seeeg dag - minst sagt. Det blev lite hårt igår, var hos Jonna och Agnes med Remy till en början. Hade en riktig girls-night och senare gick vi mot Ritz, en av de nyaste clubarna i Örebro som egentligen riktar sig till den lite äldre skaran (30+), hehehe ;P. Vi hade grymt skoj men efter några gratis (förmånga) giftdrycker (shots) kände jag att det var dags att packa ihop mitt och knalla hemåt med en plogande Ola i luren.....

Men nu ser vi framåt! Vi har nyss kommit hem från Sallad-inn men inte blev det någon sallad där inte, utan en stor fet pizza. Den + 1,5liter vatten satt som en smäck!

Nä, nu ska jag gosa med min älskade sambo =)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0