frusna vårkänslor

Ska snart bege mig iväg till skolan i dryga 10 minus. Hu! varför är det så kallt idag? Jag som började få vårkänslor igår...

Igår, på alla hjärtans dag, hade vi det mysigt, nästa hela dagen faktiskt. Ville följa med ola till gymmet men det fick jag inte :) bra att jag har någon som kan säga åt mig att jag måste tänka på hälsan, skulle nog inte klarat av att inte träna om jag var singel. Har läkartid hos öron-näsa-hals imorn så då får vi se vad som händer. Kanske blir jag remitterad till en annan klinik? har ingen aning faktiskt.

Hujj, nu måste jag pallra mig iväg för att hinna med lite morgonmys; gubben skottar snö vid universitetet. Dagens föreläsning handlar föresten om Immunologi, snacka om lägligt ;)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0