En lördagskväll i gräsänkans tecken....

En hel vecka har gått utan någon avskrivning, och det beror nog på att jag inte har kunnat formulera mig särskilt bra. Det är mycket på gång nu, just nu så är jag ensam hemma resten av lördagskvällen och hårdrocksbruden lyssnar lite slumpartat på Ich bin wieder hier med Blünchen (tänka sig…) Igår hade vi det första barnbesöket, eller bebisbesöket i lägenheten, jobbarkompisMats, Åsa och deras snart 1åriga Moa kom över och käkade fin fredagsmiddag till tända ljus. Det var trevligt J

Sambon är på grabbfest hos sportklungan hela kvällen så får hitta på något tjejgöra ;) Det blir nog mest hårdrock och diverse andra grejjer. Skulle behöva plugga men what-the-heck så kul är det inte. Satan i gatan, lite bilder från förra helgen ska jag lägga upp, vi som var på 50-60talsfesten var snygga som bara den :D




fÖDELSEDAGSBARNET :)








Nu ska jag iväg i snöstormen och köpa ensam-pizza. Take that.


//Sara


Kommentarer
Postat av: unga fröken Agnes

Tog det mig över en månad att inse att det fanns bilder här från fest..? Me, seg? japp!

gillar din blogg Sara! :D

2010-03-11 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0