Dag 1:avklarad. Mest ätit salmbär..

Sitter nu i vår 18 kvm stuga med tillhörande altan på lika många kvm på gotland och blickar ut över min livskamrat ola som putsar min hojj.. det är en redigt bra man det där... ;) Idag körde vi första dagen av 2 av gotland bike battle och till min besvikelse hade två damer som skulle köra tävlingsklassen hoppat av tävlingen vilket gjorde att startfältet i damer "elit" bestod av mig och en till som jag kört mot många gånger tidigare. Hon kände sig inte helt bra heller så jag visste redan innan hur dagen skulle avgöras.... det är tur att det är så fina omgivningar så att det finns mycket att kolla på :)

Ikväll ska vi och äta pastabuffé med gotland bike battle plus tillhörande krogshow á la 80tal... Hujj! Jag vet en viss Mikael S. Flockhart som gråter krokodiltårar nu för att han inte får vara med ;)



Imorn går den avslutande etappen inne i Visby (Wisby), det blir sköjj.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0