Reafynd (för den kvinnliga)

Vi har nyss kommit hem från Marieberg och sambon sitter och för över alla mekverktyg till en sprillans "stor, Stooor" verktygsbox med två våningar. Till min lycka så var det halva reapriset i praktiskt taget alla affärer, en möjlighet att köpa det som man aldrig tillåtit sig köpa pga prisklass.


Det blev:


En blodröd klänning med skön underklänning från MQ (gav 200:-, ord. 600:-). Kommer definitivt att ses på mig under julafton ;)






En syrenlila halvgenomskinlig blus från Indiska, (gav 100:- ord. 350:-). Svarta femficksjeans, (gav 100:- ord. 400:-)






En korallröd (rosa?) huvtröjja med skönskön fleece på insidan från Intersport (gav 300, ord. 700:-)





Mocca/Espressokoppar med "glasskross-look" på insidan. Kaffebrun utsida. (gav. 7,50:- st, ord. 40:-)




Se köpte jag ett par vinröda tights för 20:-, ord. 80:- :)


Nu ska jag börja med hemtentan för sommarkursen jag går, den ska in imorn så det är bäst om den blir gjord för imorn åker vi till Kringelloppet XC i Södertälje...

See you guys,

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0