Gotland so far...

Tävlingsstatus Gotland bike battle: Växelörat vek sig 90 grader och smackade fast sig på kassetten, bakväxeln gick tvärt av och låg och rasslade vid framväxeln, kedjan slickade fast sig runt/bakom kassetten och gick av. Allt detta utan att krasha, eller ens att jag körde på nått?? Skiten hände 3-4 km in i loppet och eftersom jag låg och körde i ledartröja så gjorde jag om hojjen till en singelspeed efter mycket om och men - jag hade inget kedjelås så kedjan gick av flera gånger efter halvsnea ihopsättningar... Jajja, som jag sa när jag kom imål så är jag glad ändå, jag menar, jag harju redan vunnit högsta vinsten ;)






Vi var nere vid havet och njöt av sista kvällssolen här på Gotland.




Hör satt vi i ett svindyrt ekologiskt café och åt jättegoda bullar :)



och utsikten..




//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0