Irriterad-endorfinnivåer under hälarna

Nu har jag inte tränat på 15 dagar och det går mig på nerverna. Efter några dagar börjar kroppen bli lite mindre slank (det inbillar jag mig iallfall även fast vågen visar mindre) men nu är det bara ett irritationsmoment. Känner fortfarande av i halsen när jag sväljer, konstant ont i huvudet och täppt i näsan. Jäkla virus att bita sig fast. Om mindre än en vecka är det SM i långlopp och jag tror jag är anmäld. I en halvtimme har jag letat på både falu.ck´s hemsida och cykelklubben. Utan resulat. Under fliken se anmälningar står det inget. Allting borde vara uppdaterat tycker man såhär en vecka innan start. Eller också är det jag som är kass på att leta. Äh, orkar inte med detta nu har massa böcker att läsa och saker att räkna ut.

ciao

Kommentarer
Postat av: Maxus

Framåt!

2009-09-06 @ 12:15:46
URL: http://twitter.com/maxuswidar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0