Hoppas på ett lerigt pass (annars letar jag upp en pöl)

Ola har dragit med almbyboysen till sista chansen i Ramnäs. Tänk att det var ett helt år sedan vi var där sist; kära och lite fumligt tafatta. Skulle ha varit kul att följt med idag, och möta ett annat typ av folk än de man brukar möta på mtb-tävlingarna. Men jag prioritetar min träning och plugg istället. Sen tror jag att en trallande liten kvinna skulle förstöra det halft seriösa tävlingsupplägget för sportklungan ;) Hoppas de får upp några gubbar i toppen! Håller tummarna.

Jag själv tänkte ta en tur i marka och kolla hur VCD´t och min kropp beter sig. Efter ett träningsuppehåll så blir jag på något sätt alltid paff när jag märker att jag har kvar skiten. Det är som att man hoppas och hoppas att det -vips- ska ha försvunnit till nästa träning. Men det har det inte. Vid ansträngning så rör sig magen och bröstkorgen i varje andetag men luften kommer bara ner och fyller lungorna till hälften. Jaja, nu ska jag inte tänka på det. Jag ska ut och köra i marka - lugnt och sansat. Hoppas det är lerigt ;)

//Sara

Kommentarer
Postat av: Maxus

Blev det ett lerigt pass på Pitchers igår? ;)

2009-09-20 @ 11:24:59
URL: http://www.twitter.com/maxuswidar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0