Fullt upp

Vakande en timme efter klockan ringt med huvudvärk. Det gör inget för jag har inga föreläsningar idag. Näsan min är genomtäppt med svullna slemhinnor för det kommer knappt nått snor (om ni ville veta). Huvudvärk och täppt näsa, kan jag inte ens få EN hel vecka utan några förkylningssymdrom??? Tydligen inte. Jag äter Mivitotal och proviva två ggr per dag så jag borde vara full-vitaminad. Går och lägger mig tidigt varje kväll och utsövd varje morgon. Tvättar händerna mer än de flesta och skulle inte drömma om att slicka mig om fingrarna.... Har till och med börjat andas mer genom näsan för skona halsen mot torr, bakteriefull luft.

Nä, Nu ska jag banne mig plugga statistik inför tentan nästa lördag. Har 200 sidor, eller 9 kapitel, att läsa i kursboken "Statistik för hälsovetenskaperna". Ja, ni hör bara på namnet; detta kommer att bli en tuff dag.

//Sara

Kommentarer
Postat av: Maxus

Halledudane vad duktig man kan vara då... ;)

Skönt att veta att du kompenserar upp den värsta präktigheten genom att faktiskt dundra i dej 5-8 mackor pakistanskt heroin under dagens lopp.

2009-09-24 @ 21:54:49
URL: http://www.twitter.com/maxuswidar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0