Kakmonstret

Nu har jag pluggat statistik mellan 9 och 12. Ska köra lite till sen ska jag göra klart power pointen inför presentationen på torsdag. Funderar på att ta en tur på stan efter lunch, kanske använda presentkortet som jag fick i julas som snart går ut. Skickade iväg en hälsning till Martin att om han kom hit och tvättade våra fönster innan vi flyttade så skulle han bli mutad med kakor. Han ringde upp 30 sekunder senare - verkar som han ville ha kakor på en gång ;) Nä, om man är förkyld ska man inte träna och då får man heller inga kakor!

Med min förkylning går det framåt, får snyta mig en gång i kvarten men annars går det. Har inga föreläsningar idag så det känns som fredag av någon anledning. Sugen på att göra något "bad" typ sno en mustang shelby cobra och bränna lite gummi. Eller köra sätta-i-halsen-fort i en stenig utförskörning. Eller måla om hela sovrummet i bordell-rött. Köpte en snygg liten jacka i lördags, passar min kropp oh yes, kompress.



Känner att detta inlägg blir ett av de mindre seriösa jag gjort, säkert pga jag av naturliga skäl börjar blir lite uttråkad. Fy, det är inget snyggt med tjejer med kort hår. De ser oftast ut som unga pojkar som just hamnat i målbrottet om de försökt "rufsa till" det lite. Om det inte är "rufsat" utan bara hänger så tänker jag: Tantfrilla. De allra allra flesta ser betydligt bättre, och kvinnligare ut med hår längre än till öronen. Och om det är någon tjej som passar i kort hår så är tjejen oftast så söt att man glömmer bort håret. Äh, vilken nivå det var på det här då =P

Nu måste jag få utlopp för lite kreativitet,..

//Sara

Kommentarer
Postat av: Maxus

Klipp dej själv! Kort som fan, utan spegel men med sekatör. En liten, liten walk on the wild side.

2009-09-29 @ 17:59:08
URL: http://www.twitter.com/maxuswidar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0