Kissemiss

God förmiddag. Nu när jag har börjat att vara hemma mer eftersom jag pluggar hemma så har jag blivit mer och mer sugen på sällskap á la kisse. När vi flyttar så blir det ju större och ett rum till så storleksmässigt är det nog inget problem. Placering av kattlåda är fortfarande ett frågetecken men framförallt så vill jag att min sambo också ska vilja ha kisse, men det går ju inte att tvinga fram. Måste erkänna att jag är lite sotis på olas förhållande med Öste. De pratar med varann på kvällarna, eller; han pratar och hon sticker upp huvuder och lyssnar. Han köper fredagspresenter till henne och fixar till i hennes akvarium. Filmar henne när hon jagar levande fiskar som ska vara mat. Stryker henne på skalet och motionerar henne i lägenheten. JAG VILL OCKSÅ!


Kissemiss


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0