Nygammal tradition

Vi har startat en av våra hösttraditioner igen; tipspromenad i stadsparken på söndagsmornarna. Idag var det rekordmycket folk och vi lyckades locka med oss Maxus igår kväll när han var här på strutsgryta, vindrickande, ostkakeätande och kaffedrickande. Maxus blev nog inte lika exalterad som jag och ola att vi fick 11 av 12 rätt ;) Nu sitter vi och väntar på att få ett halft kg kaffe i vinstpresent.

Resten av dagen har vi fixat till i förrådet inför flytten, pust. Efteråt kände jag mig så trött och hade ont i huvudet att jag somnade och vaknade precis nu. Har fortfarande ont i huvudet, känns definitivt inte 100.

Kramas mera!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Maxus

Jag var exalterad som en femåring på julafton,

sådant framgår bara inte så tydligt efter tre och en halv timmes sömn. Tack för sällskap och struts!

2009-10-04 @ 19:10:24
URL: http://www.twitter.com/maxuswidar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0