Nytt läge

Sitter nu här i nya lägenheten med träningsvärk =) Sprang i förrgår på nya marker och gymade igår, det är så skönt att träna! Idag har jag träningsstopp men imorn så! Igår kväll fick vi besök från stockholm av kungen av Hägersten, eller hur var det? ;) Det var Mikael Salomonsson alias Ormen som gick en masterkurs på universitetet och behövde någonstans att sova och det var där vår soffa kom in i bilden....
 
Packade det mesta inför, och packade upp det mesta efter flytten och nu är jag ganska trött på det. Beror nog på att jag tagit tid från pluggandet. Har fixat till kontoret/cykelrummet på förmiddan, kopplat in en jävla massa sladdar och staplat böcker. Jag har hittat allt förutom min kurslitteratur. Jävla skit och jag som måste börja plugga inför tentan idag. Men det löser sig nog. Känner på mig att denna månad kommer att bli tight ekonomiskt sett. Vi har redan hunnit att göra en lång lista med grejjer vi ska köpa på IKEA; toaborste, glödlampor, hyllinsats.. Ja, ni vet sånt där kul.

Sista kvällen


Sista lasset...


Kontoret/cykelrummet. Kallas trädrummet efter fondtapeten med skog till vänster ;)



Ska fixa lite mer bilder efter jag fixat lite ärenden..

See You!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0