Halvpackad

Goddagens, hoppas ni mår lika bra som jag gör idag =) Igår kväll packade vi 12 kartonger, städade lite, drack städkaffe (=mycket kaffe) och lyssnade på städmusik (dvs. hårdrock såklart). Jag gillar inte när det är för mycket grejjer framme i hemmet, typ så som det ser ut hos en del prylsamlande pensionerade tanter. Usch! Men nu ser det ut lite så här hemma eftersom vi tömt alla lådor. Fan vad mycket grejjer vi har!





Nu längtar jag bara tills vi flyttat alla våra grejjer till nya, stoora lägenheten. Ola är hur taggad som helst på vår inflyttningsfest, vi hade tankarna på om vi skulle kombinera den med en tävlingshelg nära örebro så att alla cykelpolare skulle kunna svänga förbi innan de reste hem till falun, lund, stockholm eller vart alla bor... Vi har till och med börjat tänkt på vad vi ska bjuda på för mat och kollat lite på en större ljudanläggning.... ja, ni vet - när man är taggad så är man ;)


Och sen väntar vi på att Senior Martinez ska komma på besök
(och tvätta våra fönster). Almby IK's egna maskot-huligan och blivande 3-barnsfar trillar nog in imorn eller på fredag.

Bilder som beskriver S. Martinez cykelkarriär den senaste veckan






hehehe

//SuperstarkasilverSara

Kommentarer
Postat av: cecce

Måste säga att det är precis den bilden jag får i huvet när folk säger "stå på örat"

2009-10-24 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0