Halkat dit igen.........

Idag var första gången på många år som jag nickade till på en föreläsning, fy fan vad trött jag var/är. Cyklade hem snuvig och frusen strax efter 16, tvättade till 19 och sen dess har jag legat i sängen, legat i soffan och ätit macka och kaffe. Sitter nu och kollar på lyxfällan och tack o lov att varken ola eller jag har ett onödigt beroende som kostar massa pengar (ok. kaffe räknas inte ;)) Åh vad han som är pokerberoende skäms. Det borde han göra. Imorn är jag helt ledig :D fyfan vad skönt.

Den här fina bilden tog jag i morse på Bilbergska huset, universitetets nyaste house


Morgonkallt


Nu har ola och min pappa nått fuffens för sig över smskonversation - kan det ha någonting med min födelsedag att göra?? ;)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0