Fredag eftermiddag

Flinar till och undrar hur lättlurade vissa egentligen är. På blogg.se´s startsida står det om en viss bloggerska som uttalat sig om att "jag är rädd, om två år den 21 december dör vi" efter att sett filmen "2012". Ibland är det lite extra tydligt hur olika verklighetesuppfattning vi människor faktiskt har. Själv hade jag nog tänkt att klä julgranen med min sambo och kisse den 21 december år 2012, men vi har ju alla olika proriteringar här i livet... ;)

De flesta av er har nog redan sett detta klipp eftersom merparten av ni läsare är mountainbikecyklister men detta tål att delges många, många gånger. Se, förundras och framförallt; njut!






Nu kommer snart olis hem till pappa, där jag nu är, sen ska vi åka och shoppa Philips dammsugare och kolla på kissemat på granngården. Vi hade tänkt att vaccinera oss idag, men eftersom allt vaccin är slut så blir det svårt.

Jag har ringt till en familj som hade två stycken kissekullar som var leveransklara (usch, vilket hemskt ord) i december och vi hade tänkt att hämta hem en liten kissekatt i mitten av december eftersom jag är ledig då :D

Nu ska vi åka till Rusta. Hej svejs!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0