en del av Helgen som var

Jag ska väl se till att blogga ordentligt när jag väl är igång ;) Jag var i Ullared i söndags och gjorde - ja vad tror ni? Hittade en kristallkrona som var precis som vi hade önskat oss till sovrummet. Och en gjutjärnsstekgryta i en bra storlek från Skeppshult som jag kan laga möra helgstekar i, en elvisp som man inte får kraftiga elstötar av, två stycken fina tavlor som ska sitta i vardagsrummet, en stekpanna i bra kvalité från Hackman + diverse kattprylar till vår framtida katt... Känner mig nästan som Astrid Lindgren när hon ska berätta vad som fanns i Det stora taberaset, hehe.. Den absolut bästa scenen i Emil från Lönneberga enligt mig, men jag har en passion för mat som ibland är utom denna värld.



Cecce fick för sig att hon skulle klä in sig i en ytterst ful fuskpälstrasa...


Dessa får ni se på väggarna på vår inflyttningsfest den 28 november :)


En något trött men koffeinpigg ola på söndagskvällen kl 22. Jag var så sugen på kinamat påväg hem från ullared att han åkte och köpte en låda med favvogojset (stark thaibasilika med vitlök) som jag smaskade i mig efter jag kommit hem medans han började att sätta ihop kristallkronan. That's love folks!


Just ja. På lördagen köpte vi ett vardagsrumsbord (ni kanske har sett att vi försöker sälja vårt funktionella furusoffbord på facebook...) och så köpte vi ett vitrinskåp. Aj i plånboken, tänkte ni men de båda möblerna gick på 150 pix tillsammans. Japp, det är sant.

Tungt som satan var det.




Nu ska jag lära mig citronsyracykeln utantill. Skoj! =P

Ha en skön kväll! Kramas mera!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Naaw ska ni skaffa bebis "katt" !

Då måste vi ju komma på ett hembesök =)

2009-11-19 @ 08:04:53
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0