Romantisk morgon, utan O´s närvaro..

Vaknade upp alldeles försent känns det som, vid 9.00, särskilt när jag gick och la mig kl 10 kvällen innan. Nu sitter jag iallafall med en kopp kaffe i handen och planerar dagen i stort. Fick nyss ett gulligt samtal från master Ola som satt ensam i tjänstebilen + att jag nyss läst mitt (nästan) dagliga kärleksbrev, denna dag "à la Borlänge Tour". Och killar kan inte vara romantiska sägs det? HA!

Borlänge Tour
kommer vi bege oss till på eftermiddagen, tack pappa-för att vi får låna bilen, än en gång.. =) Vi har nyss bestämmt oss för att ta med datorn så att det går att blogga under tävlingsdagarna. Området där vandrarhemmet finns är lika stökigt som brickebacken/vivalla så vi måste ha med oss datorn överallt. Det sker inbrott ganska ofta där.

Nu, snart ska sätta på mig kläder först (det blir så jäkla varmt i lägenheten pga massa sol), så ska jag bege mig till min far för att hämta lite sommarkläder jag saknar... och mina skinnbyxor, som kanske ska användas på studenten..? ;)



//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0