Borlänge Tour

Tjolahopp! Nu är datorn och internet igång vilket betyder blogg! Nu har det redan hunnit att bli lördag kväll och 2 av 3 av Borlänge Tours etapper är avverkade, eller för min del så kan man väl säga att jag endast avverkat 1.2 av 3 etapper. Jag bröt dag pga någon som liknar ett astmaanfall. Vi vet inte vad det är, men alla som sett mig under ett anfall säger att det liknar ett astmaanfall. Bokade läkartid förra veckan för att bli undersökt om saken, men den tiden är först på måndag. JAg hann alltså inte köra långt på banan innan "det" kom. Jag hann inte ens köra halva, jag hann köra en backe och lite mer.. Hujj! Och jag som hade peppat inför denna tävling hela dagen. Och så glömde jag en sak, jag hann krasha innan jag fick det eventuella astmaanfallet också- med ond höger fot , sträckning i nacken, och skrapsår från höften till vaden som resultat. Snihs vann damelit idag, Ann Berglund kom 2a, Emmy Telberg kom 3a och Alexandra Engen bröt pga kedjebrott (tror hon ledde innan dess).


Nä nu ska jag kolla på Mr Bean.. ;) *Imorn vankas det tempo, 10 km. Det blir hårt, hoppas andningen går bättre...

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0