Ajaj i benen

Dagen har flytigt förbi fort, med den är ännu inte över. Hungrig igen trots att jag redan ätit lunch två gånger. Det är sjukt hur hög min förbränning är. Som jag trott i går så kan jag knappt gå idag pga löpningen. Särskilt inte efter att ha suttit stilla framför matteboken i nån timme-jäklar vad stel man blir! Skämtade lite med Jonna idag när jag gick nedför en trappa

Sara: "jäklar vad stel jag är! Är det såhär det kommer kännas om en sådär 50 år?"
Jonna: "Jaa, kanske det men tänk hur det är när man är gammal, OCH har träningsvärk.."
Sara: "Ja fy tusan! Då blir det till att vara fastspänd på båren upp och ner för trappor och på och av toan."

Vilket liv. Jag ska motionera på en hälsosam nivå tills jag stupar!


Det är kul att se Olas angagemang inför ungdomslägret i helgen. Det behövs folk som honom inom den ideella verksamheten. Han hade raggat ihop 120(!) risifrutti idag. 120 risifrutti! VA?! =)

Stretcha nacken lite åt vänster så ser ni lite bättre ;)


Nu: mer Matte E (vad annars...)

//Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! vi får se till att stretcha ordentligt när vi blir oldies.. :) lycka till med pluggandet, jag har gett upp.. och är livrädd.. tänk om jag inte på godkänt ! herrejävlar vad jag inte orkar mer plugg nu.. men fasen, man ska inte halka på mållinjen!! tar tag i saken å läser igenom matteboken nu!!

puss <3 (en drink i morron vore inte fel?)

2009-05-17 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0