Ledig dag


Idag var både jag och älsklingen lediga och vad är trevligare, än att gå till gymet tillsammans? ;) Friskis öppnade sent eftersom det är söndag idag. Jag imponerade lite på Ola när jag körde 165 kg benpress i set, särskilt efter att bara ha tränat gym i dryga månaden. Något som jag inte imponerade i var bänkpress, HAHAHA. Det var kul. Och vingligt!

Mor sydde klart min aftonklänning idag; det är ju min studentbal imorn. Nu hänger den här hemma på min finaste smidesljusstake i väntan på att få gå ut. Ola är så stilig i sin kostym, och med lånad slips blir han nog ännu snyggare ;)



Vi åkte till pappa efter gymmet för att käka lunch/middag och såklart för att kolla på Girot. Denis Menchov vann, Kecke imponerade nog på alla som såg och Lövkvist hade en hård dag.

Imorn blir det kvällsbus!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Sicka snygga pjux och vilken fiiiiin röd klänning!Va söta ni kommer bli tillsammans, glöm inte FOTA ja vill så gärna se kort !

2009-05-22 @ 07:25:55
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Sara

Nejdå ;) det blir nog en hel del kort det känner jag på mig.

2009-05-22 @ 09:48:44
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0