Ekologiskt

Se hit alla modenördar! Det är inte klokt, för andra helgen i rad ska jag på modevisning. Ikväll är det visning av "lite finare" ekologiska kläder på Grand Hotel i Örebro. Och jag som inte ens är intresserad av mode..? Jo, det är så att jag råkar ha en syrra som pluggat modevetenskap i stockholm och som definitivt skulle ha med mig ikväll, och i förra veckan. Eftersom man är yngst är det bara att lyda systeryster. Ska nog ta min safariklänning och mina sexy secretary pjucks så passar det nog in i temat ;)

Ola ville äta lyxlunch idag och även fast jag redan hade käkat lunch så föreslog jag Saigon (sketgod asiatmat). Ola erkände att han alltid var vaksam när orientaliska människor kom in genom dörren, pga av att ALLA har motsvarande svart bälte (minst!) i kung fu. Jag tyckte att svenskar såg farligare ut med sitt ljusa, snaggade hår och stora kroppshydda. När vi suttit och skrockat ännu ett tag till, och druckit upp vårt "Saigon-kaffe" så gick gubben och handlade då jag skulle gå ett ärende på stan till min syster. Tycker det är kul att så många människor har vågat sig ut ur sina dammiga lägenheter ut i solen... =)

Imorn blir det happy ride i kilsbergen. Vi samlas kl 10.30 uppe i Ånnaboda - häng gärna på!!

Hajj

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0