Alternativ träning

Ush vad det regnar! Och jag som hade tänkt köra sanatoriebacken idag. Istället blir jag omöjligt sugen på att gå till gymet istället för min nödlösning som var att trampa iväg till klubbstugan på andra sidan stan för att köra tröskelintervaller. Men riktigt så bekväm ska jag inte vara. Var ju bekväm igår, och man kan ju inte vara bekväm två dagar i rad - då sjunker ens moral ;P 


Jag håller på att försöka ragga ihop svarta smycken med guld på - jag kom på att det blir lite töntigt att bara ha mitt guldhjärta till de fräsiga pjuxen ikväll. The hunt continues....

Nu ska jag, trots kattliknande behov av att stanna inne för regnet-trampa iväg till Ljungstugan för att pusha mig (lagom, tröskellagom ;)) till Sonic Syndicate, en hård grupp som heter duga!

Simma lugnt

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0