Dan då Dan dog

Kultiverade mig lite idag; var på teatern Dan då Dan dog vid Martin Mutterteatern. Det var en bra teater med ett viktigt budskap; att ta vara på dagen och att inte fastna i gamla mönster bara för att det är enklast. Det visade sig också att den säkra medelåldersmannen som skulle anses vara den stabile var lika vilsen som den tuffa 19 åringen på att reda upp sitt liv. Gav mig en tankeställare och en rädsla för att hamna i det liv som skådespelarna försöke spegla. Att alla borde gå och se Dan då Dan dog var något som både jag och min kompis var överens om.

Sitter och slökollar på Du är vad du äter. Skipper har tagit sig an en ung tjej på 17 år som dricker 808 glas energidryck per år (!!!) DET är sjukt! Hon lär ju bara ha artificiell skit på insidan.

Det börjar märkas att tävlingssäsongen comin up comin up för bokning av vandrarhem och tävlingsanmälningarna har börjat, so exciting! Vi ska försöka lura med en viss Daniel till Borlänge Tour, hoppas det går. Kul med fler tävlingsinriktade =)

Jag sa till mina polare idag att det är en jäkla tur att jag har mitt projekt tillsammans med någon (hade tappat bort vårt arbete som låg på mitt usb-minne som är försvunnet..). Projektkompisen letade runt i sin mailinkorg och som tur var hade jag skickat vår projektrapport till hans mail innan jag började slarva bort mitt usbminne. Puh!

Olis åkte ut med Köttraketen och Daniel till karlslund för att leka runt på finhojjen. O´boy vad avundsjuk jag var. Stannade inne från skogen idag då jag hade fått berättat för mig att jag inte andades genom näsan som vanligt. Lyx med en egen sjuk/frisk kontrollant! Nä, skämt åsido ;). Jag kände mig torront i halsen och täppt i näsan- värre än igår så det blev soffträning idag. Jaja, bättre än att träna sig sjukare iallafall.

Avslutar med en bild på fyra fina killar..


Nu ska jag kolla vidare på Du e varu eter.

Hajj för idag =)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0