Tävlingspremiär..

Första tävlingstillfället blir inte den 18 april som det först var tänkt, utan imorn istället =). Olis ringde mig i plugget och frågade mig om jag ville leka runt lite i Södertälje-lera imorn. Klart man vill! Bilen går halv åtta imorn, Daniel Melin ska också följa med så vi blir 3 alternativt 4 i bilen. Gött. När drar din tävlingsäsong igång??

Bjuder på en finfin lerbild. Har tänkt mig att detta kommer vara jag imorn, fast utan grönt, kallt och sen lite mer feminint ;)
'

Kvällen kommer bjuda på fika/käk på Café Deed med Nickmeister sedan en mindre konstert där X:et är basist. Troligen ej utgång, men man vet aldrig. Om Olis får sin vilja igenom (vilket han också kommer att få) så blir det även att se en final av Let´s Dance, oohh undra vem som kommer vinna... Host *Bagge* Host.

Hajj så länge..

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0