På tal om...

...Att vara sjuk. Hörde att någon cyklist åmade sig för att den hade varit sjuk hela 4 ggr sedan säsongen slutade. Jag har nu varit sjuk i två veckor och har fortfarande igensatt näsa och huvudvärk. Senaste gången jag var sjuk var vecka 8, brukar bli sjuk var tredje vecka ungefär. Detta är skit skit skit. Det är sjukdomstider, visst men det är fan så mycket.
Förra säsongen låg jag däckad i en månad, precis under tävlingsuppehållet i juli, men så att jag inte hann komma igång till SM. Har för mig att jag hann rulla ett pass innan det var dags för årets tävling. KUL.

Nä, nu måste jag bli frisk så jag får plåga min kropp lite på sadlen innan allt drar igång...Lovat mig själv att inte köra igång om jag inte är frisk, men jag är så jävla rastlös. Någon som har en idé om vad jag kan göra som inte har med kondition att göra? Mental träning? Psyket?

Och på tal om käk; såg ett redigt bra matprogram som var danskt faktiskt. Bullar av stål hette det. Tycker inte om sockersöta programledare som tex Mat-Tina el. Niklas-Mat utan vill ha nån med lite fräs i som Per Morberg i Vad blir det för mat, Jamie Oliver eller Bullar av stål. För att inte tala om Solens Mat.. Mmmm!

Min Gardenia har äntligen slagit ut. Ola säger att det lukar jättegott i hela lägenheten (känner ju ingenting)




Nu ska jag fortsätta kolla på herrarnas tävling på lugnet =)

Hajj

//Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

ÅK TILL NÄRMASTE STALL, sysselsätta hjärnan med hästar, nu när du är sjuk !



Krya på dig !

2009-03-23 @ 08:08:25
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0