"På Östfronten intet nytt"

Fick gåshud efter att ha kollat Wolwerine-trailern på Olas blogg. Ni alla vet hur obehagligt det är att få gåshud när man är febrig. Japp, jag har ni inte bara 1 sorts infektion, utan 2! Drömde att det utspelade sig ett krig i min kropp, mellan Tyskland och Ryssland (ni som kan er historia vet att de tu möttes i första världskriget). Tyskland var min kropp och Ryssland motsvarade troligen alla bacillusker som just nu försöker ta över. Vaknade ur drömmen, spysugen (jo, man KAN vara spysugen) Gick till toan och var nära att falla ihop, bara att masa sig tillbaka till sängen... Underbara Ola fixade allt jag bad om, det är tur på ett sätt att vi brukar vara sjuka en i taget. Masade mig över till soffan vid 13.00, och här sitter jag än. Varför? JO, det skulle vara så skönt att somna om i sängen igen men måste göra klart ett arbete som ska in idag. Så nu sitter jag inbäddad med dubbla täcken och med fiskblick och tackar mig själv att jag inte valde en stationär dator.

Hoppas ni har det bättre än jag, vill ut i mtb-spåret!


//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0