Workin´ nine to five...

Ja, bara för att informera en stor skara av er där ute: det ÄR kul att vara telefonförsäljare. Okej, alla passar kanske inte som säljare, man måste vara framåt, påhittig och säker på sig själv. Största dagen av dagen, som var den första på nya jobbet, bestod av en utbildning. Det var först sista halvtimmen jag fick sätta mig vid en dator och börja begära samtal. Säljet kom överraskande naturligt och manuset glömdes snabbt bort. Jag säljer elavtal till privatpersoner och företag och erbjudandet tycker jag personligen låter bra och det känns bra att det man säljer är någonting som man själv kan tänka sig. =)

Ola och jag hade lite skrattretande quality-moment för en stund sen; han joggade och jag cyklade bredvid. Anledningen var att vi var sugna på att prata med varandra men kruxet var att vi båda har fullt upp med det ena och det andra som måste fixas inför imorrn så hans joggtid var i princip den enda tiden då vi kunde prata. Ha! Dagens samhälle.

Nu har jag ett anställningsavtal att läsa igenom och skriva under... Förresten! Ni som har Wengelins nr; skicka en krya på dig hälsning till stackarn!!

//Sara

Kommentarer
Postat av: han som inte kan hålla sig på hjulen...

Tjena Sara! :)

Börjar piggna till lite nu,tuppa av en sväng igår morse,men nu är jag pigg igen ;)

Va ut te läkarn idag och la om såren lite,de enda som inte såg bra ut va att dom hitta en liten sten i armbågen som dom tog bort,annars är de lugnt..

Ha dé fint!



/Matthias

2009-06-09 @ 17:46:28
Postat av: Sara

Ujujuj.. en vurpa händer så lätt, tur att det inte gick värre! Du får krya på dig, och peta inte i såren! ;) Ser fram emot att se dig tävla igen =)



//Lill-Sara

2009-06-10 @ 21:36:50
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0