Regnit väder och blodpudding

Regnet strilar ner, precis som det gjort hela dagen. Ganska skönt att man jobbar inomhus ändå. Jag mötte upp Ola efter jobbet för att hjälpa honom att välja kaffe på ICA, okej det kanske inte var den största anledningen varför jag begav mig till ICA i regnet utan det var väl mest av sociala skäl ;)  Vi gick därifrån med, inte ett utan tre kaffepaket och gick vidare till Nice Prajz där vi fick 20 spänn rabatt på Sweden rock´s nya dubbelplatta. Vi ska ju låna farsans bil i helgen(än en gång) men det spöregnar är blåsigt och kallt-vad göra?? Jo, man använder sig av sina nyvunna säljarknep för att få pappan att åka och lämna bilen i stället! Smart? Ja för tusan! .....nu kommer min hemmagjorda smidesljuskrona snart sitta på väggen..mohaha..snart...snart så.... Vi fick bjuda far på lite blodpudding dock för att han skulle pallra sig hit, men det var det värt ;)

Nu ska jag ducha av mig telefondammet och sedan kolla på nyheterna-mums vardagslyx!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0