Mördarhögen

Idag var det kvartorpshögen som gällde; en gammal sophög med 18% lutning. Jag kände redan på vägen ut till högen att det var ansträngt vid halsen  och när jag körde upp för backen tog det emot direkt, halsen pepskrek och andningen bli okontrollerbar=bara att stanna. Försökte en tre gånger till uppför men varje gång började andningen gå överstyr vid pulsvärden över 180. Och då går det inte så jäkla bra att köra hårt, suck.. Jag blir så frustrerad.... Imorn efter jobbet blir det troligen hårdkörning med hög kadens eftersom benen kommer att vara sega. Alternativet blir bekväma gymet om det spöregnar..

Igår tog vi en spontansväng med motorcykeln och vi hann hälsa på tre olika vänner och fika hos min farmor o farfar på vägen, det är inte illa pinkat! ;) 

På rasten i jobbet; alla anställda står utanför och röker, utom jag som äter banan! Ett riktigt kodak moment...



Ha det!

//Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0