Dags för en träningsoffensiv

Idag var det planerat att jag skulle få köra ett riktigt sarapass. Jag skriverför att det har varit lite tabubelagt att köra ett sådant pass i nått halvår. Orsaken var att jag bara körde såna pass då för nått år sen, blev sjuk, frisk och sedan sjuk igen. Dagens träningsupplägg bestod av 2.5 långt pass med bra hastighet men framför allt; bra flyt. Jag lägger mig på den intensitet så att det hela tiden svider i benen utan att jag blir alltför mjölksyrastockad i benen. Det blir väl på en ca 5-10 slag över tröskelpulsen som jag ska försöka hålla hela passet. Alltså som ett kort långlopp. Ola och jag håller på att lägga in en träningsoffensiv fram till SM för att komma i samma, eller iallafall närmare det slag som både han och jag tappat ordentligt under denna säsong. För att tagga till oss lite tog vi på dagens träningar på oss våra finaste och mest hedervärdaste cykeltröjjor; nämligen våra ledartröjjor! =) Gud vad GÖTT det ska bli att få köra lite halft okontrollerad spyträning igen!! =D



Nu ska jag giva plats åt den stålige herren som både diskat, lagat matlådor, diskat och gjort maccakaffe. En stor guldstjärna i kanten till honom =)

Ha det, imorn blir det hemmakväll för det är tvättdag!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0