Nu utökar vi vårt boende..

Nu är det klart! Vi flyttar till en trea på tunnelgatan någon gång i oktober (efter cykelcrossen såklart). Med tre kvadrat mer blir det inte så mycket större men med ett rum till så känns det mycket större. Det var många inbyggda garderober så det blir ju bättre med förvaringen; vi slipper ju att ha cyklarna i klädkammaren. Och sen är det ju finfina fondtapeter i hela lägenheten ;)

Igår gick jag och olis till gymet delvis för att det är så jäkla kul att gå dit tillsammans och dels för att iallafall jag var lite lat igår.. Det vanliga kördes och med lätt lätt i benpressen. Jag hade inte varit på gymet på ca tre veckor och det märktes på en gång; musklerna hoppade till och undrade vad fan det var som var på gång så jag tog det lugnt. Idag går jag inte normalt; muskelfästen ömmar här och där över hela kroppen men värst är det med mina hamstrings-ouch! Tantvarning på min gång - käppen nästa?

Just nu är jag inne i en ätar-period. Jag är konstant sugen och blir aldrig mätt när jag äter utan är alltid sugen på någonting att äta så som; lufttorkad skinka, goda ostar,  chips, grillad squach, gratänger och mycket annat......... men det blir ju inget äta för min del utan jag får nöja mig med vatten och knäckebröd med en skiva tomat, salt och peppar på (svensk bruchetta), kokade ett ägg också som jag impulsivt käkade upp på direkten... jaja, nu hör hur knäppt det låter men jag får såna här perioder, och jag undrar vad de beror på?? När det någon mer än jag som får såna här infall? Me want to know.

//Sara

Kommentarer
Postat av: cecce

Jag blir alltid sugen på en massa frukt under en viss period av månaden. om du förstår vad jag menar

2009-08-03 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0