Slak och svettig

Jag hann inte mer än att komma till jobbet innan jag kände att jag var tvungen att bege mig hemåt igen. Slak och svettig är inte en säljares ledord direkt. Klockan har redan hunnit att bli 4 och jag väntar nu in inte en, utan två killar som ska anlända om en kvart. Martin hade lovat att komma förbi och tvätta våra fönster (skratt) och Ola slutar ju runt 4a. Jag såg just en matiné på SVT; "Så som i himmelen". Huvudpersonen hittade bokstavligt talat sig själv i slutscenen. Filmens budskap gick med andra ord inte att missa. Fy vad ont jag har i magen. Jag hade dock tänkt att Ola skulle rasta mig till Uno forsbergs lite senare- herregud jag har ju legat inomhus sedan klockan 10!


Ha det!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0