Sex! Sex...??

Kollade på That's 70' Show förut, det är så jäkla bra. Steven är lätt favoriten (han med affrot).. Trevligt att en komediserie klarar sig så länge som That's 70' Show gjort.

Var lite orolig igår kväll för jag hade inte läst de artiklarna från The Guardian som vi skulle skriva en uppsats av idag på Engelska C kursen. Det fick bli att gå upp lite tidigare o plugga tidigt i stället.. pust. Artiklarna handlade om språktest för invandrare i Australien.. Jippi. Kom på några argument fast vi fick varken ha artiklarna eller stödord på provet. Det gick okej iaf, inget masterpiece kanske ;)

Efter ha oroat mig klart gick jag och la mig i sängen där Ola redan somnat efter att ha sympati-pluggat med mig i ca 5 min. Lät som om någon ropade i lägenheten bredvid, konstigt, de kanske har fest som vanligt? Tänkte inte mer på det utan försökte somna.. Hörde ett högt stön, och sen ett killstön,. FAN! Grannen har sex! Och inte jag! Jävla skit, inte får man sova ifred ens. Började småfnittra lite där i sängen när jag hörde ljudliga klatshar från ni vet vad... jag tänkter inte ge er detaljerna med jag kan lova att killen dominerade slutet.. Kul för dom, tänkte jag, vände på mig och kände mig som en gammal kärring...

Gick upp på stan efter jag slutat, har snott lösblad från diverse kompisar i några månader nu så det var väl dags att investera i ett brand new block.. Tjej som jag är fastnade jag på vägen dit (i affärer) bla i underklädesbutiken Change på Krämarn dit jag bara går in på under REAn eftersom det är så svinigt dyrt annars. Gick iaf därifrån med en liten sak som jag inte tänker säga vad det var här, sorry guys.. 

Nu kronglar Härk-internet så jävligt att inlägget inte vill bli publicerat men jag ska vinna TA MIG FAEN!!!

Återkommer..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0