Kort, som sådana man drar, inte som jag.

Oj läste kommentaren jag skrev i inlägget "Mmm, musik" igår.. Ehmm....

Sköldpaddan Öste har käkat frigolit i över 1 timme nu, trots mutningar med gurka och ett plastslott i förebyggande syfte. Ack ack ack, vad ska det bli av henne? Nickmeister (AKA reptilexpert) säger ju iof att det i princip bara borde gå rätt igenom och bli små flytande ****..  Tanken på att Öste skulle förvandlas till en grön bojj med gula prickar på grämer mig lite faktiskt. Hon är ju trotts allt lite rolig och O's guldgumma.

Har nyss anmält mig till Öbo bostäder för att inte hänga på gärsgårn' om jag skulle vilja ha bostad i framtiden. Känns skönt att poängen rullar på iaf.. (annars kaan man ju sno några av en gammal släkting, men sånt tänker ju inte lilla jag på ;)) Or do I?



Håller på och skriver handlingslista, tänkte fixa Medmerakort idag, blir nog lättast att fixa direkt i affären så man slipper vänta 2 veckor för att börja använda kortet. Fan, det är en riktig kort-dag idag. Synd bara att mitt bankkort inte är lika välfyllt; 32,48 pix anyone? Gräsligt.. Har dock hört skvaller om att studiebidraget ska höjjas med 117 kr vilket skulle välkomnas med öppna armar i dessa kri(g)stider. Mera pengabekymmer; Att ta körkort är ingen billig historia, men det är nödvändigt att ta, särskilt när tävlingssäsongen börjar och man måste flänga runt över hela Sverige. Flänga runt gör man bäst med bil om avstånden är 20-30 mil. (Om man ska köra flera mil fel och dessutom hinna med starten så är det bra med något som kan axa.)

Dealen med Allebike börjar få struktur, i detta nu byggs min tävlingshojj för 2009. Bilder kommer snarast..

Nu kommer nog gubben hem vilken sekund som helst, sen ska vi åka och shoppa mat. Ha det!!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0