Mmm skinnstövletter..

Mmm, kolla på denna gt500. Om jag skulle bli mångmiljonär så..




Idag är det shoppardags! Hyllan från hallsberg är efterlängtad då det är rejält rörigt här nu, iallafall med mina mått mätt. Kanske några tidsskriftsamlare skulle sitta bra i den? Vinglas ska också inhandlas men sen blir det nog inte så mycket mer förutom fönstershoppande pga ekonomin. Suck. Man skulle vara mångmiljonär, som sagt.
Är jäkligt nöjd med mina skinnstövletter från scorett som inhandlades nån gång i mellandagarna, sitter som en smäck. Det är inte många affärer som har 35. Har nog ärvt en hel del från min mormor; längd, skostrl (hon har 34), byststrl och det där jävlar anamma som har visat sig bra i många många situationer, bl.a. inom mountainbike. Hårda brudar är vi i alla fall (fast vääldigt gosiga, eller vad säger du O?) I kväll blir det vistelse på O'Leary's och se AC/DC coverband. Sångarn, en f.d. rektor på Engelska skolan skulle Ola vara med och sparka på smalbenet efter beordran från sin kusse Linnéa. Mitt X är polare med sångarn också så få väl de om O & X:t ryker ihop, Dogfight? Haha.. Ola har mobbat mig för samma sak många ggr, fast tvärt om så nu får han tji!

En film som jag gärna skulle vilja se är Valkyria, ni har säkert sett reklamen. Historietriller om ett attentat mot Hitler, tja.. Vi vet ju hur det slutar men iallafall. Crusan spelar huvudpersonen.

Druckit två koppar snabbkaffe-latte men koffeinet har inte märkts än. Ja, jag är definitivt beroende fast det har jag vart sen 12-13års åldern. Bra? Det kan disskuteras. Kaffekärring är jag iallafall.

Jäklar! Nu måste jag pallra mig iväg snart.. Oups! Ha en bra dag, krama någon du älskar, det behövs så lite!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Alleballe

Psst, bilar som den där käkar jag till frukost.

2009-01-30 @ 09:38:38
Postat av: Sara

Varför kör du inte en sån pärla i stället för volvo-skrället du kör runt i då? ;)

2009-01-30 @ 12:18:31
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Allebike

Jag är för mycket pojke för det, vänta du bara. När kraftig skäggväxt och hår på bröstet kommer så kommer Alle i en mustang. Var så säker..

2009-01-30 @ 14:01:23
Postat av: ola

Alle med kraftig skäggväxt och David Hasselhof-bringa????

Då hinner även sara bli gammal....

:-)

2009-01-30 @ 19:22:52
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Sara

Tänkte säga det samma men lät bli. =P

2009-01-30 @ 20:13:07
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Alle

Fasen då, jag blev knäckt! Aja, jag är iaf över 180cm lång.. =B

2009-01-31 @ 12:13:37
Postat av: Alle

Fasen, jag blev knäckt! Aja, jag är iaf över 180cm lång. =B

2009-01-31 @ 12:17:28
Postat av: ola

Sara har sagt att längden spelar ingen roll!! Särskilt när man har stans snyggaste häck...

:-)

2009-01-31 @ 14:55:59
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Alle

Hahaha så sant så sant!

2009-01-31 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0