Omflyttning

Kollar på Let´s Dance, Daniel Da Silva har nyss dansat. Ola kör schitzo-stilen ikväll, de e kul, vi är lika sjuka han och jag ;) Sippar på lite olagligt vitt. Gjorde färsk lax i ugn (79 kr extrapris på cityhallen ;)) med potatis, broccolli och vitvinssås. Första gången jag gjorde vitvinssås, brukar göra med rött.. Fick smaka av 4 ggr innan jag var nöjd. Resultatet blev skitbra faktiskt, det blir en klar repris på det.. Imorgon dock, har jag blivit bjuden på lunch hos min mor, hoppas på någonting gott men det är ju morsan och det blir alltid gott. Hon sa athon skulle hitta på något Solens Mat-inspirerat (hon är lika galen i det där urbra programmet). Gjorde upp en budget idag, får se den kommande månaden om jag beräknat någorlunda rätt.

Idag var vilodag, ganska skönt men blir nog svårt att somna.. Imorn blir det the bike och söndag bjuder på mer smidesgöra, då blir ljusstaken klar..

Ah just det! Vi har möblerat om grovt i vardagsrummet, om det blev så mycket snyggare kan väl diskuteras men nu har vi kommit överens mer eller mindre att; Ut med den BEIGEgrön-rutiga fulsoffan, in med en fotölj och in med en låg hylla eller två. Att den BEIGEgrön-rutiga soffan skulle ut var ju iof ganska självklart, ni som sett den vet =P 

Det blir forhoppningsvis en sån här från ikea, superskön o både ja å olis blev lite småkära i  en sån vi var på en inflyttningsfest.
 

See Ya!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0